07.11.2007 16:52

Milostné dopisy

Příjemce: Dominika Štolová. Pisatel: Neznámý/á.

Od: bobr.007@seznam.cz

Komu: priblbla.pubertacka@centrum.cz

Předmět: Lásko

Ahoj Domíku, doufám, že Ti nevadí, že Ti takhle říkám....... Už dlouho si Tě prohlížím a velmi jsi mě zaujala. Líbí se mi Tvoje vlasy, oblečení a tak celkově Tvůj styl.

Už je to dávno, nevím, jestli si vzpomínáš....bylo to na Talentovi minulej rok. Zpívala si moc hezky a mrzelo mě, že se ti hodně lidí smálo.

Snad Ti nevadí, že Ti píšu, ale už nemůžu dál čekat =o)..........

Mám Tě strááááááááááááááááášně moc rád. Pls odepiš.........

Tvůj věrný ctitel a obdivovatel, který už nemůže dál čekat, protože by mu brzo puklo srdce.

POKRAČOVÁNÍ

Ahoj, hlavně si nemysli, že si z Tebe dělám srandu. To by mě fakt moc mrzelo a velmi bych se trápil. Dneska jsem Tě zase viděl. Při pohledu na Tebe jsem úplně zrudnul. Měla jsi fakt krásný tričko. Sice nevím, jestli ses koukala zrovna na mě, ale doufám, že jo. Bylo tam moc lidí. Fakt Tě mám moooooooooc rád. Jsi tak krásnáááá...

Myslím na Tebe od rána do noci.

Prosím napiš, nemůžu dál čekat...co nejdřív...

Měj se hezky a dobrou noc...

Tvůj věrný ctitel a obdivovatel.

—————

Zpět


Diskusní téma: Milostné dopisy

Datum: 29.12.2007

Vložil: amanda121

Titulek: uff

Zmetek........už se neozval....... :- ((((()

Odpovědět

—————

Datum: 29.12.2007

Vložil: amanda121

Titulek: uff

To byl teda faaaaaakt ctitel...

Odpovědět

—————

Datum: 29.12.2007

Vložil: Boss

Titulek: Filip

Dyť máš přece Filipa, tak ti to může být úúúúúúúplně jedno.

Odpovědět

—————

Datum: 29.12.2007

Vložil: amanda121

Titulek: Re: Filip

Já vím, ale ty víš jak to je, Bossketo.

Odpovědět

—————

Datum: 29.12.2007

Vložil: norare

Titulek: Re: Re: Filip

A já to taky vím.

Odpovědět

—————

Datum: 29.12.2007

Vložil: amada121

Titulek: Re: Re: Re: Filip

A ty seš zase kdo???

Odpovědět

—————

Datum: 29.12.2007

Vložil: norare

Titulek: Re: Re: Re: Re: Filip

Já jsem Nora.

Odpovědět

—————

Datum: 29.12.2007

Vložil: AmandaVelika

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Filip

Ále prd Nora, to jsem přece já! neber moje jméno nadarmo!!!! ty meou peoum
____________________________

Amanda Veliká Největší, Nejjasnější princezna Zeměmoří, Královna celého světa, která získala ocenění Amanďácká Amanda za Nejamanďáčtější Amanďácké služby Nejamanďáčtějším Amandám, královna planety Amandokryssus, Koňomrdka I., Koňofilka IV., Nejkrysáčtější chytrá provokatérka, Bývalá Dlouhá Primánka, Aktuální Nejdelší Sexundánka, Homohomo SEREKTUSSEREKTUS, Sexygirl, Nejlamovitější lamácká lama, Nejantivejdovštější antivejdovská amanďácká antivejdice, Norová červená světlice Latrýnova červeného ucha, atd... telefonem 777 121 121 bydlištěm Amanďácká ulice Amandy Veliké, planeta Amandokryssus, psč 3834321357631357633698 7410298562214566214456 3554100011458662354687

Odpovědět

—————

Datum: 29.12.2007

Vložil: 3Dadmin

Titulek: Bible

ÁÁÁÁÁÁ. To jsem nevěděl že umíš přikázání: ))))

Odpovědět

—————





Kontakt

Kontaktujte správce webu

redakce.webnode@email.cz